Iespaidīgajam Porsche Panamera ir pāris pavisam jaunas versijas. Plānotās renovācijas laikā automašīnas saņēma ievērojami modernizētu bioturbētu motoru ar astoņiem cilindriem un četriem litriem tilpuma. Tas spēj attīstīt 630 ZS. pie 820 N • m griezes momenta.
Jauno versiju nosaukumi ir Turbo S un 4S E-Hybrid. Kā redzams no otrā modeļa marķējuma, tas ir aprīkots ar hibrīda spēkstaciju un aizstāj parasto 4 E-Hybrid. Salīdzinot ar "veco cilvēku", jaunums ir uzlabojis parametrus, par kuriem mēs esam uzzinājuši sīkāk.
Transportlīdzeklis tiks aprīkots ar modernu ripšanas kontroles sistēmu (Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport)), kā arī uzlabotu PTV griezes momenta vektorēšanu. Auto simts kilometrus spēj sasniegt 3,1 sekundē, kas ir daudz labāk nekā iepriekšējam modelim, kas prasīja 3,6 sekundes.
Kas attiecas uz hibrīdsistēmu, to attēlo V6 divu turbo motoru ar 2,9 darba tilpumu. Tās jauda ir 440 ZS. Elektromotors, diemžēl, paliek nemainīgs un rada papildu 136 ZS jaudu. jauda. Bet akumulators ir nedaudz pieaudzis, kura tilpums tagad ir 17,9 kWh pretstatā 14,1 kWh vecajā modelī.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/