Starptautiskā auto izstāde (IAA) Frankfurtē demonstrē jaunu interpretāciju sākotnējā koncepta zīmolu BMW: aizraujošā kupeja savā lielākais aizraujošā veidā.
"BMW Concept 4 iemieso estētisko zīmola būtība BMW: tā apvieno ideālas proporcijas, ar skaidru, precīzi stilu," saka Adrians van Хойдонк, nodaļas vadītājs, dizaina BMW Group.
Absolūts hit, un centrālais dizaina elements priekšā ir pievilcīga vertikālā dubultais radiatora režģis. "Šis elements vienmēr ir bijis simbols zīmolu. BMW Concept 4 ar pārliecību un klases, izvirzot to priekšplānā stilā, kuru mēs vēl neesam redzējuši nevienā citā auto - saka Домагой Дукец, nodaļas vadītājs, dizaina BMW. Vertikālā priekšējā reste ne tikai lieliski iederas proporcijas priekšā, bet arī uz tradīciju zīmolu.
Slim motora pārsegs, garā riteņu bāze, plūstoša jumta līnija un īsās pārkares radīt mūsdienīgu, bet elegants un dinamisks siluets kupeja.
Aizmugurējā daļa BMW Concept 4, tipisks sporta auto, iekārta zemu pār braucamo daļu. Auto ir kļuvis persona nākotnes zīmolu. Patiesībā uzņēmums ir izveidojis patiesi interesants projekts, kurš ir pelnījis vispārēju uzmanību.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/